ماسکی برای زیبایی چشـــم

 

   حلقه‌های سیاهی كه گاهی اطراف چشم مشاهده می‌‌كنیم، در واقع مویرگ‌های خونی هستند كه هاله‌ای سیاه به وجود می‌‌آورند. علل زیادی از جمله آلرژی، ناراحتی‌های كلیوی، استعمال دخانیات، كم‌خونی و... در بروز سیـاهی دور چشـم موثر هستند. 

برای رها شدن از این سیاهی، کافی است؛

   يک قاشق غذاخوري روغن زيتون تصفيه نشده به همراه 2گرم نمک را باهم مخلوط کنید و با دقت کامل به زير چشــم بکشيد ؛ بسيار مواظب باشيد که از آن داخل چشــم نرود .

   پس از حدود 45 دقيقه آن‌را با آب و صابون به آرامي بشوييد. از اين محلول به مدت يک هفته و به فاصله يک‌روز در ميان استفاده نمایید.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤



نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت9:27---11 ارديبهشت 1392
عالی بود نازنین

ژیلا
ساعت20:32---23 فروردين 1392

سلام
اجی
چطور مطوری
دکی جووونم

والا اجی این اقایی که میگی حکمه شووووووووووره منو دوس داره
میبینی چه خوشتیپه؟؟؟؟؟؟؟

دلیل سیگارکشیدنشم
منم دیگه
خب عاشقمه
ازعشق من داره سیگارمیکشه هرچی هم بهش میگم گوش نمیکنه


حمید
ساعت17:30---23 فروردين 1392
من همین مشکلو دارم،دیگه خسته شدم، اونایی که ندیدن تا حالا منو دفعه اول میگن: چی شده مریض هستید شما؟؟
حتما این ماسک آسونو امتحانش میکنم و اگه انشاءالله خوب بود همیشه این کارو میکنم.
مر30 از شما


هانیه
ساعت0:40---23 فروردين 1392
چقدر مفید

shakiba
ساعت0:39---23 فروردين 1392
حتماً‌در اولین فرصت امتحانش میکنم و خبرشو میدم. ممنون

رامین
ساعت1:44---22 فروردين 1392
نجارها كورند !
تخت دو نفره مي سازند !
نمي بينند همه تنهائيم !
حتي آنهايي كه دو نفره مي خوابند !!


ژیلا
ساعت0:25---22 فروردين 1392
سلام خواهرگرامی و
خوب من
خوبی گلم
چخبر
اجی این ماسک خیلی به دردمن خورد
من چون زیاد پای کامپیوترم
هم اکثرا عینک میزنم
وچشام ضعیفه
این ماسک برامن خیلی خوبه
دستت طلا عجیجم
خواهری واسه خودت پزشکی هااااااا
ها من دیگه بهت میگم دکی یاسی


لبــــخـند زندگی
ساعت22:48---21 فروردين 1392
چه میداند کسی شاید در آن شب
که چشمانش به تاریکی درخشید
نگاهش انتظار دیگری داشت
که یکدم در نگاهم ماند و لغزید
چه میداند کسی شاید در آن روز
که دزدانه به چشمم چشم میدوخت
بر لبانش حرف دیگری داشت
نگاهش از نگاهم داشت میسوخت….


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 21 / 1 / 1392برچسب:ماسک چشم, زیبایی,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس